Lakrits födelsedag

Till Lakrits idag:

 

Du är världens bästa livskamrat

aldrig hör jag något gnäll och tjat

sängen delar vi varje natt

jag och min allra finaste flat

lediga stunder är vi utomhus

där det kan bli både bad och bus

i Lakritsskogen har vi det bäst

med dig blir varje dag till en fest

idag så fyller du dessutom år

och glädjen högt uti taket står

 

Hipp hipp hurra för min Lakrits som fyller 7 år idag!!!

 
Hon blev redan firad med pompa och ståt igår hos Lindeblads med massor av fina presenter. Lakrits får ju själv berätta sedan om sin födelsedag men jag ville bara gratta henne här på bloggen.
 
Nospuss till min Lakrits från Matte

 


Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej hopp gummiplopp! Grattis på födelsedagsdagen :)
Fler paket väntar :)

2013-05-25 @ 10:24:35
Postat av: Lykke och Helene

Hipp hipp hurra för Lakrits idag. Vi kommer imorgon och uppvaktar, men utan sång :)
Tass och Kram
Lykke och Helene

2013-05-25 @ 14:41:52
Postat av: Flocken med Vicka i spetsen...

Grattis syrran...jag har inte fått lika många presenter som du, men jag har fått träna vatten hela dagen och det var lika bra!

Du har världens bästa matte och jag har också världens bästa matte - vilken tur vi har som har varsin!

2013-05-25 @ 18:39:15
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Grattis grattis på 7-årsdagen... vad många dagar du kommer att få fira :-)
Hoppas vildhusse bjussar på något gott ikväll!

2013-05-25 @ 18:57:31
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0