Vaccinerad och redo för mer äventyr

Dagarna bara springer iväg! Lite jobb har jag haft, hemma med kollegor på möte men lite har jag också varit iväg och mamma har passar Luna. Det har gått utmärkt.

Idag blev det vaccination. Luna märkte inte ens att det stack till. 

Grävandet i rabatterna har tagit fart rejält. 





Vattenslangen är omåttligt populär


I tisdags passade vi Elliot. Han var inte så leksugen vilket Luna respekterade. Det fick sin förklaring sen för han blev kass i magen. 


Busat en del med Voffsan såklart! 



Strimla papper ihop är roligt. 

Fortsättning på Lunas utvecklingen kommer! 



Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Duktig tjej, skönt att det gick bra... hon charmade väl både Kerstin & Kim kan jag tänka mig.

Synd om Elliot, hoppas att han kryat på sig igen.

2015-08-20 @ 23:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0