Luna två månader

Efter att Luna hade rullat hushållsrulle kom Helene och Lykke på besök. Luna fick presenter för att fira två månaders dagen. Bland annat första svansbollen. Den är väldigt rolig för hon har lärt sig pipa med den! Allt oväsen man kan åstadkomma själv är kul! 


Vi gick en tur med ryggan! 



En liten liten bit gick hon själv 

Liten Luna ute i Lakritsskogen för första gången! 
Lykke var jättesnäll. Finaste tjejen! 

Lite fick hon åka i famnen för bättre utsikt 

Sen blev det mindre livat med bilåkning senare på eftermiddagen. 



Blä säger Luna! 

Jag hade gjort så att jag hade fällt halva baksätet så att hon kunde se mig. Det visade sig vara osedvanligt dumt. Plötsligt mitt under färden hade hon tagit sig halvvägs igenom gallret och satt fast. In på närmaste möjliga ställe, ut och försöka få loss henne. Det gick och hon verkade inte brydd. Men baksätet åkte tillbaka bums. En del skrik och pip men det gick väl ok. Hon verkar inte må illa och hon är glad direkt igen när jag kommer bak och öppnar. 

Sen har hon sovit som en stock och mu är hon dessvärre piggelin. 

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Ser att hallmattan fortfarande verkar vara favvoplatsen.
Lilla loppan, vad hon hittar på bus, allt för att få vara hos matte. Vilken evinnerlig tur att du lätt fick loss henne igen och att hon sedan accepterade att baksätet fälldes upp.
Det där skrik & pipet kommer att gå över - snart lär hon sig vad det innebär att åka bil, dvs att komma ut på äventyr och roligheter!

2015-07-31 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0