Kennelträff, bad och mera bad

Det har varit en finfin vecka faktiskt! Förra lördagen var vi o träffade syskonen hemma hos kennelmamma 

Alla som kom! 


Jag o matte

Sen har vi hälsat på lite hos mattes föräldrar och jag provade dammen 


I förrgår var vi med Elliot o Ann i Tvedöra o badade 

Elliot o jag


Jag kollar in hur Elliot gör


Sen gör jag likadaaaaant. 


Simsimsim


Bus! 


Elliot med 8 ben! 


Min fine Elliot! 

Igår var vi med Lykke o Helene på Lomma beach. Jäklar vad kul att springa längs stranden! 


Lång hals eller hur?! 


Tjohoooo! 


Hopp o skutt! 

Den lilla havefrun. 


Skönhetsbad

Idag har matte jobbat och jag har varit hos Voffsan o Gunilla. Jättefint att vara med dom. Massor med roligt bus att hitta på. 

Riva sööönder! 

I veckan fick Matte väldigt viktig post! Hon var glad som en lärka! 



Fem års slit för ett papper och sammanlagt femton år sen hon började sin utbildning. Puh. Måtte det inte vara lika drygt för mig! 


Kommentarer
Postat av: Lykke

Hej!
Det var kul att bada ihop med dig och jag tror det kommer att bli ännu kuligare framöver. Kanske hinner vi med en gång till innan isen lägger sig :)
Hälsa matte och gratta till det fina pappret :)
Tass och Kram
Lykke och Helene

2015-09-29 @ 15:24:43
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Det är bra att både Elliot & Lykke visar dig hur det ska gå till i böljan den blå och du lär dig snabbt :-)
Vilken trevlig/viktig post din matte äntligen fick... hon är duktig din matte!

2015-10-18 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0