Min födelsedag

Jag har ju fyllt 1 år. En stor sak! Jag blev uppvaktad av Elliot, Walle & GW, Lykke och Voffsan med mattar! Och av min egen matte såklart. Fick en masa roliga prylar med tema rosa. För jag är Rosa-Luna 🤗
Tårta med Voffs


Gick fort att äta! 

Och presenter...
Diverse nyttiga och roliga prylar

Sele och lina till spår


Finaste nya leksaken 


Utebädd. Matte ska snickra ett upphöjt stativ till den! 

Förutom fira födelsedag har vi besökt Uppland. Matte höll kurs. Jag hade passning av båda hennes föräldrar som hängde med. Vi bodde på landet i hyrd stuga 



Fina omgivningar 

Fin tomt


Fin pinne


På skogsäventyr 

Hemma är dock bäst! Bad med Elliot, bus med GW och mys med Voffs och skönt hemma har vi hunnit med.


Filosoferar


Action! 


Vackra solnedgångar


Och trädgårdsarbete som jag gillar så mycket!!! 

Härnäst ska vi till fjällen i Norge. Sen får vi nog hålla oss hemma säger både jag och Matte för vi tycker bäst om det och våra små vardagsäventyr. 

Tass o nospuss! 

/Luna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0