Sommartider

Så länge det är ljust på kvällarna nu. Det är vår och jag har fullt med spring i benen 😊


Matte hade det jobbigt med sitt huvud i veckan som gick. Stackars henne vad ont hon hade. Jag kunde inte göra mycket mer än bara vara vid hennes sida. 

Tur hon repade sig i fredags kväll så att vi kunde hänga med hem till Elliot! 

Jag pussade Lipton, alltså den vita katten! Han verkade inte så impad men han stack faktiskt inte iväg! 

I helgen har vi spårat och fixat hemma, både inne och ute! Härligt väder och skönt att kunna ligga ute och mysa med ytterdörren öppen!


Jag vittjade katternas matmaskin 😂 Smarrigt!
Trängsel i mitt spår
Men jag hittade Bambitassen ändå!
Matte skulle plantera i en pallkrage...
...och vad låg där om inte mitt ben som jag just hade gömt...
Matte har tagit av mig en massa päls i helgen. Jag blev så smal att jag fick större matportioner och ugnsbakad lax. Inte alls dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0