Korvarunda

I förra veckan var vi hos GW i Malmö. En stor stad är det. Vi gick runt och letade efter en korvkiosk och efter en timme ca fann vi en som serverade fina tjocka korvar! Helene köpte två, en till GW och en till mig. 

(null)

Sååå goda dom ser ut! 

(null)

Vi väntar medan dom svalnar. 

Snacka om godingar! Det satt fint i min lilla mage och sen travade vi vidare och när vi hittade tillbaka till bilen åkte Matte och jag hem till skogen. Fint att komma till stan och käka korv men hemma är bäst. 

Denna vecka är rätt lugn. Matte har inte varit riktigt kry så igår och idag är det stillsamma kvällar men vi hoppas på träning i hallen imorgon kväll. Saknar Voffsan när jag är ifrån henne, tycker det är mysigt när vi är alla tillsammans. 

Det blir ljusare och ljusare, idag hann vi gå vår runda medan det var ljust för Matte var klar lite tidigare på sitt jobb. Skönt tyckte vi båda. 

Tass & nospuss
/Luna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0