Imorse...

...tappade jag mitt reserv blink halsband. Mitt vanliga är på lagning och då tog matte reserven med det ramlade av på vägen. Jag och dagismatte ska titta efter det på promenaden.

Jag fick förresten gå lös en del och i koppel en del. Kanske hälften var. Vet inte riktigt vad matte har för strategi. Jag tog en liten runda under tiden jag var lös och då blev matte sur som ättika. Det var inte alls värt det för jag hittade inget kul. Men jag tycker det är en viktig fråga hur långt man får springa iväg när man är lös. Jag menar, ska jag bara lufsa vid mattes sida? Ska jag inte få göra några små upptäcksfärder? Jag kommer ju inom 10 sekunder när matte ropar. Är det inte tillräckligt snabbt?

Kommentarer
Postat av: Wallander

Se... jag sa väl att koppeltvånget inte skulle vara så länge... men bra sak det där att ifrågasätta var gränsen vid lösspringande går.

Hoppas du & dagismatte hittade reserv blinkhalsbandet.

2007-12-03 @ 23:08:28
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Vi hittade det inte men vanliga blinkhalsbandet är lagat igen (dagishusse älskar att laga saker).

Nä...det var inte så illa som det lät på matte igår men visst, vissa förändringar är nog att vänta.

2007-12-03 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0