Några snöbollar...

...det var vad vi hann med i förmiddags innan snösmältningen blev alltför omfattande för att man skulle kunna leka mer. Men matte rullade en stooor snöboll till mig som jag sedan roade mig med att krafsa sönder. Tyvärr inga foton för kameran var på laddning. Men på promenaden blev det en bild på mig och min fina pinne...

image282

Annars har det varit en ganska lugn dag. Matte har läst en del. Det lär väl bli så en vecka till ungefär men sedan hoppas jag att det blir mer lajbans på kvällar och helger. Och det blir det säkert, matte har redan börjat planera in aktiviteter efter sin tenta, sedan examen, Stockholm, kanske kennelträff helgen efter vi kommer hem, men bara kanske, det är inget bestämt än. Och Stockholmsbesöket verkar bli innehållsrikt med utflykter till olika ställen och andra aktiviteter.

Jag såg förresten att det togs fram två märgben ur frysen ikväll...kanske är det meningen att jag och Knappen ska få dem imorgon. Det vore inte alls dumt...

Natti-natti

Kommentarer
Postat av: Mattes medicinsyster

Ja, det var ju en ståtlig pinne du hittat dig. Såg att du fått till en riktigt rejäl pinnhög hemma vid vedboden när dagishusse och jag drog kvistar i onsdags. Antar att du skötsamt lagt den där om den kom så långt som till Kroken...

2008-01-07 @ 12:51:28
Postat av: Wallander

Det är inte alltid så roligt när man får betydligt mindre uppmärksamhet än vanligt men ibland måste det bli så. Jag tror att du & din matte kommer att ta igen det mesta med råge så fort din matte tagit sig igenom denna lilla jobbiga period. Kommande Sthlms-tur verkar inte bli helt för tråkig....

2008-01-07 @ 23:10:24
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0