Ännu gladare nyheter

Igår var den glada nyheten att jag kom med på MH test den 31 maj. Idag är den ännu gladare nyheten att Bastudden med stor säkerhet är ledigt för invasion av mig och Wallander och medföljande Matte och Mor den 6-8 juni. Det är en fredag-söndag helg har matte förklarat för det är en helgdag på fredagen. Jag hoppas Wallander vill följa med men jag tror inte han är nödbedd. Det är nästan spikat att där är ledigt men det skulle kollas upp en gång extra för säkerhets skull.

Oj vad skoj det ska bli om vi kommer iväg. Bada busa bada busa och så mys inomhus på kvällarna. Kan det bli bättre?

Annars en lugn dag. Mattes knä är bättre och det känns skönt. Nu blir det korvrunda imorgon som tänkt. En annan bra grej är att Matte ska på kurs i Malmö imorgon och då börjar hon inte lika tidigt som vanligt . Ljuva sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Bastuddenhelg? Klart som korvspa att jag vill följa med, du trodde väl inget annat heller. Jag går och börja packa direkt... för det är väl snart vi skall åka?

2008-05-07 @ 21:29:57
Postat av: Lakrits

Nja...om en månad så vi hinner nog med lite annat först. Jag var ganska så jättesäker att du var positivt inställd men man kan aldrig veta säkert förrän man frågat.

2008-05-07 @ 23:15:41
Postat av: Wallander

Va, skall jag behöva vänta sååååååååååå länge. Ja ja, den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge sägs det.

2008-05-08 @ 18:19:27
Postat av: Lakrits

Allt uppkollat med alla och vi är så välkomna dit den helgen. Bra vad, då har vi något att se fram emot!

2008-05-09 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0