Resklar?

Idag var vi hos veterinären för att jag skulle få min årliga vaccination men också för att hämta mitt pass. Inte för att jag riktigt i nuläget förstår vad jag ska ha det till för jag vill inte åka utomlands. Jag trivs bäst här i Sverige, närmare bestämt hemmavid. Fast till Småland vill jag ju åka ibland men då behövs inget pass. Inte till Stockholm heller. Men nåväl, det kanske kan vara bra någon gång i livet vem vet. Men resklar, njae...jag vet inte. Beror på hur man ser det. Nog kan jag men jag vill inte...

Det har varit en bra dag idag. Matte ledig från jobb, bilen servad men inte riktigt klar för en del kommer inte förrän om några dagar så den ska in en sväng nästa vecka också. Lite träning har vi hunnit med också idag. Det bästa av allt är att Matte är ledig imorgon också. Sedan är det bara två dagar och så ny helg igen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Om ett par månader så är jag oxå förhoppningsvis resklar och passinnehavare. Vi kanske kan resa någonstans ihop då, hade du kunnat tänka dig det? Någon träning har det inte blivit för min del idag, jag vet inte riktigt vad som har hänt, jag har tappat sugen lite.

Vad härligt för dig att du får ha din matte hemma hos dig ytterligare en hel dag imorgon!

2008-05-28 @ 00:45:24
Postat av: Lakrits

Äsch, vila några dagar eller en vecka så kommer nog lusten tillbaka.

Jag tycker vi ska resa till Småland oftare men som sagt, då behövs inget pass. Danmark kanske så småningom? Det verkar inte så långt hemifrån ändå.

2008-05-28 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0