Bantingsdroppar

Jag börjar misstänka att de där dropparna jag fick utskrivet igår är bantingsmedel. För i morse var jag inte alls hungrig. Jag brukar vilja äta med Knappen när Matte har åkt till jobbet men inte idag. Medicinen fick jag med min vanliga morgonvälling (lite mindre portion än vanligt såg jag dock att det var). Men ikväll hade bantningsdropparna slutat verka för jag var hungrig som vanligt. Tack och lov, jag vill ju inte att apititen försvinner.

Kanske ska vi träna imorgon kväll. Jag hoppas det för jag tycker det är lajbans att åka till Lomma och träffa kompisar och ha kul med Matte.

Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Kom ner och träna imorgon! Vi måste träna budföring inför KM :D

/Z

2008-10-08 @ 22:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0