Halen nästa

Imorgon så fort Matte har kommit från jobbet så bär det av till Halen på klubbläger. Det ska bli superkul! Men tror ni att Matte håller sig lugn ikväll och packar i god tid. Nä....såklart inte. Istället har vi fnattat runt på skånska landsbygden och hämtat ett solur som ska stå i trädgården. Jag skällde ut det direkt, ville visa min pondus liksom.

Så NU ska Matte börja packa och fixa. Stöööön. Jag behöver faktiskt min skönhetssömn. Tydligen är inte Matte i lika stort behov men hon ser ju ut därefter på morgonen också.

Vi ska ta många foton i Halen, i alla fall är planeringen det.  Så ni ska få se hur där ser ut och hur roligt vi har. Men räkna inte med någon uppdatering av bloggen i helgen för vi har ingen dator med utan det kommer när vi är tillbaka på söndag kväll. Då har vi säkerligen mycket kul att berätta om.

Tass&kram och håll tummar och tassar för att Matte kommer iväg som planerat från jobbet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Medicinpinnen

Jag håller tummarna. Några tassar har jag tyvärr inte... Hoppas ni får en fin helg. Jag har hört sägas att det ska bli fint väder så det verkar ju lovande i alla fall.

2009-04-23 @ 23:07:10
Postat av: Elliot

HEJ

HA DET BÄST O KÖR FÖRSIKTIGT SÅ SES VI PÅ TISAG



hälsningar

från Elliot med matte

ps.de e väl bäst å stänga in katten när du kommer lr hur? haha!

2009-04-24 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0