Överraskningsspår

Matte var lite klurig när hon kom och hämtade mig på Dagis vid halv sex. Och snart fick jag veta varför. Hon hade nämligen varit ute och lagt spår innan hon hämtade mig. Det var ett roligt spår minsann. Inga pinnar som jag skulle stanna vid utan bara att tuta och köra. En ekorre distraherade mig rejält i en vinkel för den hade just sprungit rakt upp för trädstammen och jag insåg ju att det inte var Matte som hade hade tagit sig en tur uppför trädstammen precis men det var ändå svårt. Matte fick uppmana mig att spåra och efter lite lugnande samtal gick det bra. Till slutet hittade jag sedan lätt som en plätt. Skönt när det går som på räls.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Din matte är bra på sådant... överraskningar alltså, min är ganska urkass :-(



Men alla är inte lika och tur är väl det!



Nu har halva veckan gått... snart är det helg :-)



Kramelikram

2009-08-27 @ 00:07:11
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Zico-B m matte

Tack för den fina röda bollen. Den är bara jättefin - passar som gosedjur också :)

Ha en skön helg - vi hörs när vi kan rapportera från SM. (ja-ja- Z ska vara hemma med husse - det är matte som ska ut och "roa" sig).

Kram från oss

Z&H

2009-08-27 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0