Sommar sommar sommar...

Igår var det faktiskt en ganska lugn dag. Vi gick en runda i skogen, Matte lagade våfflor (jag fick smaka två) och vid fyratiden gav sig Yster av för ett jobb. Men då kom Medicinpinnen istället och umgicks på kvällen. Vid tio åkte hon hem och det kändes ledsamt när vi skiljdes åt vid t-banan. Mitt i natten kom sedan Yster hem igen och då fikades det naturligtvis.

Idag är det en stor dag för har det blivit sommartid! Matte har ju längtat ända sedan det blev vintertid.Och snart bär det av söderut för oss igen för i eftermiddag åker vi hem till Skåne och skogen. Det har varit en mycket trevlig vistelse här men visst är det alltid skönt att komma hem.  Vi har hört rapporteras att det våras rejält nu i Skåneland.

Jag rapporterar om hemresan sedan.

Tass & kram

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Våfflor, vad gott... du har tur du som får smaka så mycket smarrigt (dock är jag inte säker på om min kista hade klarat ens en).



Välkomna hem igen och visst är det härligt att det är ljust en timme längre på kvällen... nu kan det bara bli lättare förhoppningsvis.



Hörde att det blir korvarunda för oss på fredag... sååååå mysigt. Förra gången jag fick korv så delade korvagubben korven jättebra och så fick jag & Elliot vars en halv korv men vars ett helt bröd, det var bättre så det kör vi på när du oxå kommer tycker jag.

2009-03-29 @ 22:55:04
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0