Grattis Dagismatte!

Idag fyller Dagismatte år. Dessutom fyller hon lite speciellt. Givetvis säger jag inte hur mycket men hon har firats ordentligt i alla fall! För dagen till ära hade Syster Yster ordnat så hon åkte ner. Och Dagismatte visste absolut ingenting och hon blev väldigt väldigt paff. Hihi. Riktigt kul att se hennes min. Ikväll har det varit partaj med famijlen inkl Gamla Moster Göta!

Nu är vi rätt så trötta hela bunten. Matte har varit lite krasslig i kistan så hon är hemma från jobb. Toppen tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vad roligt med kalasande & att SysterYster överraskade henne med sitt besök.



Grattis från oss alla oxå så klart!



Kramizar

2010-02-23 @ 23:14:17
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Zico

Tycker du det är toppen att Marie har ont i magen? Äsch, jag är bara dum - klart du menar att det är härligt att hon är hemma hos dej!

Tror ni att snön ska smälta undan lite nu - man kan i alla fall hoppas!!

/Zico och Helene

2010-02-24 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0