Sensommar

Fint väder har det varit ett bra tag nu, faktiskt riktigt sommarvarmt! Tvåbeningarna är glada och jag med. Idag tog jag mig till och med ett litet bad i Eksholmen.


Plask på er!

Apropå bad förresten så spanade vi på svanarna ute på mossen i Staffanstorp när vi tog en tur dit i söndags:




Denna veckan jobbar ju Matte nattapass. Det är lite trist på så vis att hon ju är ganska trött men vi håller ändå igång hemma med lite av varje. Vi passade på att ta några bilder nu när utomhusmålningen är avklarad. Så här ser det ut med röda fönster och dörrar.


Inte så illa eller hur?!

Vid ingången har Matte också fixat med jord och singel så det ser lite mer ordingsamt ut.



Jaha, roligare än så här blir det inte för idag. Jag beger mig mot sängen och hoppas Matte kommer efter snart.

Natti-natti
/Lakkan



Kommentarer
Postat av: Wallander

Åh, så fint det blivit... ni har verkligen fått det hemtrevligt både inomhus & utomhus :-)



Så många svanar och tänk att dom lät sig fotograferas!

2011-10-04 @ 22:39:30
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Medicinyogapinnen

Vad fint ni har fått. Hoppas jag kan komma ner till Skåne i mellandagarna och hälsa på och beundra IRL som man säker i cyberrymden. Jag har varit magsjuk men är nu på väg att tillfriska. Skönt det för det var ingen hit igår när magen var helt i olag. Tass och kram och hälsa matte och Dagis så mycket från mig på Bali.

2011-10-06 @ 06:03:58
Postat av: Zico-Bus med flock

Snyggt och fräscht ser det ut! Skönt att det är klart med målningen nu .... för denna gången :)

Tass&Kram

ZoLoH

2011-10-06 @ 09:05:04
Postat av: ZoLoH

Hejsan,

Hoppas allt är bra på Solgläntan och med dig och Lakkan. Vi har varit på Revinge idag. En kanonfin dag och alla hundarna spårade jättebra.

Vi ses väl snart?

Kramar

Hjärupsligan

2011-10-09 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0