Kennelträff

Veckorna går så fort. Det är mörkt och ganska trist om kvällarna men som tur är finns ju helger. Igår var vi på kennelträff utanför Kungsbacka. Mysigt att träffa kennelmamma Renée!
 
Vi gjorde en hel del kluriga övningar men det gick bra för mig och Matte faktiskt.
 
Här kommer jag!
 
Flax!
 
 
Hopp o skutt!
 
 
Fint jag kommer in va?!
 
Tjusigt sa Matte!
 
Klassfoto på de som var kvar i slutet.
 
Vid tretiden började det regna rejält och då avslutade vi träningen och åkte vi en sväng om Onsala och Matte åt mat med Renée och Ted medanjag  surade i bilen i deras garage :(
 
Till sist körde vi hem i regn och rusk. Vi tackar för en trevlig dag och säger på återseende till våren, då kanske vi ska ses mitt emellan här och Onsala, närmare bestämt hos Syrran Fika utanför Halmstad.
 
Tack Reneé för arrangemanget och bilderna samt för maten hälsar Matte!
 
Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0