Jul och lite till

Vi har haft en bra jul. Matte oroar sig dock för min hälsa. Jag var lite krasslig i två omgångar med feber och mådde illa ich ville inte äta och första gången kräktes jag också. Det blev veterinär såklart. Inget fel på de flesta prover men det går inte att utesluta ny fästinginfektion (anaplasma). Så nu äckelpiller i tre veckor! Simma får jag inte för jag kan bli trött och kall. Elände. Men träffa kompisar får jag i alla fall! 

Lite vinterbilder att pigga upp med! 

Badsäsongen slut... Ser fram emot beach 2015


Mitt älskade fält


Matte och jag i vinterland! 

Vildhunden med is i morrhåren


Sen får det bli kvällsmys i nya soffan. Den är skön! 


Konsten att slappa...



Natti-natti 
/Lakkan




Kommentarer
Postat av: Lykke

Härliga bilder :)
Tusen tack för alla fina julklappar. Jag tror faktiskt inte att matte och jag har varit sååå snälla, så att vi var värda allt detta!!! Nu får vi väl jobba på snällheten under 2015 :)

GOTT NYTT ÅR!
Hoppas ni slipper en massa smällande!

Tass&Kram
Lykke och Helene

2014-12-30 @ 12:14:47
Postat av: Elliot

Heeeej! vill först tacka för att du o din matte passade mej så bra hela dagen på nyårsafton,skönt att jag fick vila upp mig lite för jag var jätteledsen och skakig när vi kom hem på natten...vilket skit,varför håller dom på så här? Jag har ju inte gjort dom något ont....
men jag ser också fram mot beach 2015 tillsammans med knut-... hehe!

2015-01-02 @ 12:32:41
Postat av: Lakkan

Lykke, klart ni är snälla. Men vi sprang också på roliga saker som vi inte kunde låta bli att köpa. Jag tycker den nya targetmojängen är skitrolig rent ut sagt. Den är bra också för man kan anpassa höjden. Jag har ju som bekant en kompis som utan problem kan gå rak under min mage. Hon hade ju inte nått upp till den röda blobben om den inte hade varit justerbar :)

Elliot, du är alltid välkommen hos oss. Bara så synd att du inte fick lugn och ro när du kom hem. Jag lovar att jag ska skälla ut Staffanstorp varje gång jag kommer dit under hela året!

2015-01-02 @ 17:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0