Träning, jul och annat kul

Hej på er...

Sedan jag skrev sist har vi hunnit med lite grann. Jag har rivit sönder jättemånga lådor! Bland annat denna...


Vi har varit hos Lisa och tränat. Kul! Sen var vi förra fredagen och tränade i en inomhushall i Olseröd. Det var långt att köra men kul att testa på. Det blev inga bra bilder på mig. Bara typ såna här...


Men flera fina på Voffsan! Den här blev bäst 


Fanns en linje i fotot mellan två mattor innan men det har Matte turligt nog lyckats trolla bort! 

Voffsan visade upp rutan

Spontanhopp...

Apportering



Sen har vi såklart varit ute en del! Här är lilla jag i skogen! 

Och efter spåret med klöven i munnen...

Så här trött blir man sen...


På lillejulafton var vi bjudna på middag hos Mattes föräldrar. Där var även hennes syskon med barn. Full rulle! Sen jobbade Matte på julafton. Det gick bra att sova borta för mig. Sen igår var vi hos Lindeblads i Höllviken. Jag och GW busade såklart! 

Vi har fått en massa fina julklappar av våra kompisar! Tack så jättemycket till Elliot & Ann, Helene & GW o Wallander, Helene & Lykke och Gunilla & Voffsan för alla fina saker och för att ni är våra bästisar! 

Idag är en rätt stillsam dag! Håller på att torka efter turen och passar på att blogga från soffan! 

/Luna

Kommentarer
Postat av: Lykke

Matte och jag vill tacka för de fina (och goda!)julklapparna :)
Nu får vi snart ses igen! Vi får bara se till att våra tvåbeningar kryar på sig först.
Tass&Kram
Lykke och Helene

2016-01-01 @ 12:40:28
Postat av: Malin

Googlade lite bloggar med flattar å hamnade här. Mkt att läsa. God fortsättning på 2016
// M

2016-01-06 @ 18:39:03
URL: http://www.flatteliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0