En jobbig dag

Redan på morgonen kändes det som en jättetung dag. Det är så tomt att jag håller på att bli tokig. Och då är jag ändå inte ens hemma.
 
Vi träffade Ann & Elliot idag. Voffsan var med och det var bättre än inget sa Elliot men det var så konstigt. Även Voffsan tycker det är jobbigt stundtals. Hon hade kringlat ihop sig i en liten hörna i den stora Lakritsburen när jag tittade till henne efter att jag kom tillbaka från ett ärende. Hon brukar ju ha sällskap av en stor svart kompis som nu inte finns där.
 
Det har kommit snö och världen är vit, åtminstone här i skogen.
 
 
Vi går våra rundor. Här är stora stenen, där brukade Lakrits alltid få fnatt och så sprang hon och Voffsan runt runt.
 
 
 
Jag tycker inte om snö men jag vet att Lakrits hade rullat sig i snön och tyckt det var roligt.
 
Jag var och hämtade ett paket där jag brukar. Det var så overkligt. Antingen har Lakrits varit i bilen eller så har jag skyndat mig för att sedan hämta henne på dagis där jag visste att hon väntade på mig. Det kändes som hon borde vara där. Men det är ingen som väntar på mig. Jag har ingen att skynda mig till längre. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elliot

Jag blev glad över att se dej,det var ganska kul med Voffsan också...ja som jag sa så är det bättre med en liten kompis än ingen alls...
Men det kändes konstigt och jag skuttade in i Lakkans bur av bara farten lixom..jag verkade nog allt lite konstig,men vi fick en runda och kändes ändå lite bra för det har varit mest bara jag o matte den senaste tiden...Jag gosar gärna med dej ibland om du vill... puss&kram från Elliot

2015-01-20 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0