Nya äventyr

En ny dag för Luna. Nätterna är lite lugnare. Jag har preparerat för att undvika byte av lakan och täcke mitt i natten. Madrasskydd och en bädd av handduk och gammalt överkast. Tror hon läcker när hon flyttar sig. 

Men i morse sov vi ganska länge faktiskt. Sen pigg och full av energi 



Idag har vi provat på lite nytt. Vi fick besök av Elliot och Ann. Ryggsäcken provades på en tur vilket gick utmärkt! 

Elliot var stor och snäll och han fick några små pussar av Luna efter att hon överkommit rädslan för att han kom lite fort och glatt emot henne. 


På tur! 


Finaste Elliot med också! 

Vi har även hälsat på hos föräldrarna en liten sväng. 


Gott med mattfransar

Rabattbus


Hjälper till i trädgården. 

Vi har åkt lite bil och det är väldigt jobbigt tycker Luna som jämrar sig och skriker så hon blir rent trött och måste sova sen! 



Snart kvällsmat och sedan sova för lilla livet! 


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Åh hon är så söter det lilla livet.
Duktig som redan också hjälper matte med trädgårdsskötseln.

2015-07-30 @ 23:09:44
Postat av: Henriettae

Så ku med en liten valp igen! Du får göra som med barn som slutar med blöja: bädda som vanligt, sedan lägga på ett madrasskydd, och sedan bädda som vanligt igen. Så när det kissas mitt i natten så bara drar man av översta bäddningen och madrasskyddet och så är det redan renbäddat under. :)

Svar: Precis så gjorde jag i natt 😊
Lakrits och Luna

2015-07-31 @ 06:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0