Luna anropar

Tiden går så fort. En vecka sedan jag bloggade sist! Bäst jag uppdaterar! 
Vi har det bra Matte och jag! 

Vi far runt en del. Hos Mattes föräldrar finns dammar. Sån himla tur! 



Gäller att knäböja...


Och sen plana ut...
 
Förra helgen hälsade vi på hos Mattes bror. 


Jag gnagde på ett stooort tuggben. 


Hemma i trädgården


Hejsan hej! 


Bus! 


Full fräs! 


Dricker damm hos Mattes föräldrar 


Jag har läst tidningen hemma hos Voffsans! 

Imorgon ska vi på Valpträff! Ska bli spännande att se hur mina syskon är! 

Tass
/Luna


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Tur du har som har så många roliga ställen att utforska.
Det är även viktigt att hålla sig uppdaterad om vad som händer i världen!
Hoppas det var kul att träffa syskonen dina :-)

2015-09-23 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0