April blir till maj

Tiden springer iväg. Matte har jobbat jääättemycket vilket vi båda har tyckt var lite trist men nu har det lugnat sig lite. 


Vi har ändå hunnit med lite saker såklart! 

Grävning finns det alltid tid för!
Och pussar kan det aldrig bli för mycket av!
Men det är svårt att tvätta rent nosen själv....
Vi har varit och tränat. Här ligger Voffsan fint på platsliggning!
Och jag gick mitt första nattgamla spår den 14/4. Tjoho! Hunnit med två till sedan dess. Det går finfint! Jag gick faktiskt exakt i spåret men GPS:en är mindre exakt än min näsa!!!
När man har jobbat får man vila.

Sköna maj välkommen sjunger vi idag! Min månad faktiskt! Den är fin! 


Och nu är det läggdags faktiskt. Natti 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0