Duktig

Matte har sagt att jag har varit väldigt duktig idag. Hon har kommit på ett lurigt sätt att göra inkallningar där jag inte känner att jag måste gå iväg alls lika ofta. Hon är inte dum hon. Resultatet var i alla fall att vi lyckades med dom få inkallningar vi gjorde (hon ville inte riskera att jag skulle misslyckas så det blev inte många), jag smet inte alls och allt gick väldigt bra både när jag var lös och i koppel. Roligt att hon är nöjd med mej. Jag känner mej själv väldigt tillfreds med livet. Mina tiggeriförsök har dessutom varit ganska framgångsrika idag. Det brukar gå extra bra när tvåbeningarna festar får då är det precis som om dom får lite dåligt samvete och sticker till mej lite extra både här och där. Inte matte så mycket men dom andra. Hihi...

Imorgon ska matte och Syster Yster sjunga och då får jag ligga själv en stund. Jämmer och elände. Men jag såg att matte packade ner grisöra och annat gott så jag kan kanske stå ut ändå.

Nattnatt

/Lakritsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0