Cykeltur

Efter att matte och jag hade varit på en rejäl runda i skogen ikväll så tog matte fram en av cyklarna och kopplade till kärran. Så var det bara för mig att hoppa in och så bar det av på en tur. Jag fick se hästar, en massa söta små lamm, får mm på vägen. En dryg timme var vi ute men sedan kom mörkret krypande och då var det bäst att komma hem igen.

Här är en bild på ekipaget när vi var hemma igen.

image142
Här sitter jag framför min fina kärra.

Nu är cykeln och kärran inlåsta igen och jag har fått min "nattmat". Så allt är frid och fröjd.

/Lakrits

Kommentarer
Postat av: Wallander

Oj, vad det låter mysigt att ni varit ute och cyklat tillsammans. Förresten sitter du kopplad eller okpplad i kärran?
MOR har sagt att vi kanske oxå skall börja cykla tillsammans, men det innebär inte att jag skall sitta i någon kärra och "flukta". Nej, nej, jag skall tydligen få springa bredvid. Vet inte riktigt hur jag skall ställa mig till det... kanske gillar jag det kanske inte.

2007-08-13 @ 23:04:52
Postat av: Lakrits

Hmm...det låter i och för sig inte fel om det inte är så att din MOR drar på för fullt...då blir det flåsigt. Jag föredrar dock att åka kärra efter och sedan jogga med matte för hon orkar inte springa hur fort som helst så det blir lagom tempo för mig. Jag brukar ändå vara trött ska jag säga.
Jag sitter okopplad i kärran. Man kan nog koppla mig där men det finns liksom ingen anledning. Jag har "takluckan" ständ när matte cyklar. Förresten tycker jag det är skönast så, jag ligger och spanar ut genom "rutorna". Fast när vi stannade och tittade på lammen igår fick jag titta genom takluckan. Vad söta de var, där fanns både svarta och vita. Jättesmå.

2007-08-14 @ 08:11:13
Postat av: Elliot

Så himla orättvist Walle!Visst borde du oxå få en sån där kärra=D
Ja,ja jag skämtade lite ....men ni får nog vänta att börja cykla på allvar tills vi har gjort den där HD-röntgen(HD i detta sammanhang ska inte förväxlas med en dylig motorcykel).
Förresten,har du cykelhjälm Lakrits?

2007-08-14 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0