Oro i bygget

Imorse hittade matte en blodfläck på golvet. Jag blev inspekterad både här och där. Och ja...jag löper. Matte blev misstänksam redan på promenaden imorse för jag slickade mig hela tiden. Och nu är det färdigt igen. Fy för, tänk om jag inte får hitta på något kul på flera veckor. Hoppas bara vi får vara med på kursen ändå, annars blir både matte och jag olyckliga.

Undra hur det blir med allt annat. Elliot idag? Säkert inte. Träningen imorgon? Beror väl på vad de andra. Sofiero nästa helg? Kanske ingen förlust för all del om det inte blir för utställningar är inte min grej. Stockholm blir nog av ändå. Men jämmer och elände. Kan man inte slippa det här spektaklet? Man blir ju helt deprimerad.

Tur vi hann med Småland innan det här satte igång.

Kommentarer
Postat av: Matte

Det ligger till så här:
Träning imorgon helt ok. Wallander välkomnar dig och även hans MOR. Träff med Elliot ikväll inställd. Det blir lite svårt för Ellioten att få leka men inte vara alltför intresserad av dig. Dessutom hade hans matte fullt upp.
Kursen med start nästa vecka är okej men du får inte vara lös...din smitare. När det gäller utställningen får vi se vilken form du är i, du får komma dit men om du inte mår bra vill jag inte släpa iväg dig. Och det är klart vi ska till Stockholm.
Din lilla loppa, sura nu inte så mycket. Det går över med löpet. Inget att göra.

2007-08-28 @ 12:44:22
Postat av: Mattes medicinsyster

Jag förstår dig faktiskt Lakrits. Men som matte säger... inget att göra...Naturen har gjort det sådär. Så är det för oss människor också - fast i lite andra cykler. I stället för två gånger om året i några veckor så har vi det ca en vecka varje månad (Det blir totalt ca 12 (!) veckor om året - tänk på det när du gnäller över dina ynkliga sex eller vad det nu är.) Om du uppför dig och inte smiter samt håller killarna på avstånd så kanske det inte påverkar dig så mycket. Kram från Medicinpinnen (som verkligen återgått till att vara medicinpinnen nu!)

2007-08-28 @ 22:54:48
Postat av: Wallander

Ja, jag visste väl att det var dags, varför tror du att jag svansade så efter dig i helgen? Lite dålig tjaming, men så kan det bli ibland, inte mycket att gnälla över.
Jag skall försöka hålla mig i skinnet imorgon. Inte för att jag tror det blir enkelt, men jag skall göra mitt bästa.

2007-08-28 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0