Väntan

Jag väntar hela tiden på att matte ska komma hem så att vi kan åka iväg till Småland. Men jag vet att hon inte kommer än. Men kanske lite tidigare än vanligt.

Det är en sak som jag funderar över. Jag vet att Wallander och Helene brukar gå upp väldigt tidigt och jag tror det är så även på helgen. Men jag och matte måste få sova lite om vi ska bli vettiga. Inte jättelänge men klockan sex kan vi absolut inte gå upp. Så Wallander, om du tvunget ska slita upp din MOR tidigt i helgen så får ni roa er utan mig och matte en stund på morgonen.

Nu får du snart vila från stan och festivalen Walle, det blir skönt för dig tror jag. Jag är ju van vid skogen, blir sällan räd för något så där kan jag kanske stödja dig om det är något du tycker är konstigt. Idag mötte vi en stor hjort på morgonpromenaden. Den stod kvar en lång stund och tittade på oss och vi på den. Jag var lite sugen på att se var den tog vägen men avstod. Ville inte göra matte sur inför helgen, det vore väldigt olämpligt.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Ville bara säja att jag hoppas att ni får fint väder.Och så kör försiktigt =)
kramizar från Elliot
ps.bry er inte om att tänka på mej =(

2007-08-24 @ 12:39:01
Postat av: Lakrits

Elliot din sötnos. Jag tänker på dig jämt och tycker det är jättesynd att inte du och din matte kunde följa med. Men matte förklarade för mig och jag förstår ju att det inte fungerade denna helgen för er. Jag hoppas ju på att vi ska kunna åka tillsammans någon annan gång.
Stor buskram och massor med pussar.

2007-08-24 @ 15:38:52
Postat av: Elliot

Tack nu e jag gla igen =0D
Vet du vad?Idag e min matte verkligen fallfärdig...hon har härjat hela dagen med massor av saker som hon var tvungen att göra å om en timme så ska hon iväg o arbeta.....idag e de faktiskt synd om henne tycker jag...tror nog att jag ska krypa upp i famnen o vara "lille E" för dååå blir nog glad eller vad tror du?

2007-08-24 @ 16:14:01
Postat av: Lakrits

Ja, du får trösta henne när hon har det jobbigt. Det blir ju så ibland. Matte är mindre fallfärdig nu än imorse, hon är precis hemkommen. Nu ska vi ut. Tänker på er!

2007-08-24 @ 17:30:53
Postat av: Mattes medicinsyster

Tänkte bara säga att jag hoppas ni får en trevlig helg. Själv ska jag ägna mig åt att tentaläsa och arbeta... Hmmm...

2007-08-24 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0