Tassikyr

Usch, idag var det dags. Matte kom sättandes med klotång och fil. Jämmerskrik. Ingen nytta att protestera men det gjorde jag ändå. Så här såg det ut när hon ansatte mig

image257
Ett evigt filande...

image258
Och här ser man de övriga otäcka redskapen, nämligen klotången och kardan. Klotången är mest otäck, kardan kan jag stå ut med men jag är inte så förtjust i den heller.

Sedan försökte hon vara snäll mot mig men det gick jag inte på så lätt. Det värsta var att bara en tass blev klar så vi har en till inom snar framtid. Huuuu....

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vad du än gör så kapitulera inte... så lätt skall inte 2-beningarna ha det!!!!

2007-12-30 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0