Dog Fighter

Lite lek blev det trots allt med mitt nya spel Dog Fighter som matte köpte på Teba sist vi var där. Vi har inte hunnit testa det ännu. Tror näsan matte blev lite snopen när jag fattade så fort men glad också. I alla fall var det jättekul! Men sedan slockade matte på soffan och nu har hon visst vaknat till igen. Tydligen ska vi lägga oss nu fast jag är inte så trött men det är väl bäst att hänga på, tror inte matte blir så glad om jag sitter kvar och knappar på datorn när hon lägger sig. Hon ser ut som en gammal krukväxt som inte fått vatten på länge, det är nog bäst hon får vila.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Se till att vårda din matte ordentligt Lakrits!

2007-08-01 @ 00:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0