Min adventskalender

Ja, nu är den klar min kalender. Knappen har också fått en. Matte har knåpat mest hela kvällen och nu är allt klart. Får se var de ska hängas mer permanent. Det blir väl i taket kan jag tro så att jag inte ska frestas att titta alltför närgånget på den innan det är dags.

image233

Inte så illa alls, eller hur. Det värsta är att jag tror inte matte har någon kalender och jag vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att fixa en åt henne. Jag är pank (men inte fågelfri för frysen är full) för min grävfirma gick inte alls bra, jag fick dåligt med uppdrag innan vintern satte sig i marken. Jag brukar ju använda mattes kort när jag handlar men det går ju inte riktigt när det är till henne. Får fundera ut något bra. Tips mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Så bra att din & Knappens kalendrar oxå är färdiga. Det skall bli så himlans roligt... jag kan knappt bärga mig, sitter och tittar på min flera gånger om dagen.

När det gäller det ekonomiska för att kunna lösa något åt din matte så är det nog inga större problem, hör av dig så ordnar vi det, jag har lite money undanstoppade i min beanbed (jag har ju haft ett par lyckade uppdrag i år...).

2007-11-29 @ 08:30:47
Postat av: Elliot

Håller med Walle,vi kan hjälpa dej!!

2007-11-29 @ 11:09:00
Postat av: Lakrits

Det var snällt av er att ni vill hjälpa mig om jag inte kan fixa det för egen maskin. Jag har dock lite idéer om hur jag kanske kan tjäna ihop lite kosing. Kom på att vi kanske inte ska skriva mer här om det hela, tänk om matte tjuvläser här.

2007-11-29 @ 12:25:33
Postat av: Elliot

Ja du har rätt,vi fixa o du är med...ok?

2007-11-29 @ 13:21:15
Postat av: Flockledaren från Onsala...

*ha,ha,ha* -det var den finaste julkalender jag har sett...grattis Lakritsbiten lilla (stora!). Kan man få låna bilden och sätta ut på hemsidan och visa folk hur det ska se ut! Vad våra fyrbeningar vill ha menar jag...tur att Knappen får också!
Kram på dig och snacka med matte om kortet!

2007-11-29 @ 16:27:24
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Lakrits

Jag tror att matte skickade mail med bilden igår kväll. Ni får gärna använda den i alla fall.

2007-11-29 @ 16:38:56
Postat av: Lakrits

Elliot...jag hajar inte riktigt men jag är med...det är okej.

2007-11-29 @ 19:34:21
Postat av: Wallander

Nu är det bara en morgon kvar tills det är dags för oss att få börja öppna... vilket jag ser väldigt mycket framemot.

2007-11-29 @ 22:04:06
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Min kalender hänger så att jag nästan kan nå den med nosen. Men jag har inte försökt!

2007-11-30 @ 08:03:13
Postat av: Mattes medicinsyster

Jag är imponerad måste jag säga. Och lite avis för att du får så många roliga paket att öppna. Tänk, ett varje dag ända fram till jul. Du är en liten (stor( lyckost Lakrits! Men jag är också glad. Terminens sista tenta är gjord och den gick bra. Nu är det mycket lugnare i dec. Det är SÅ skönt!

2007-11-30 @ 08:39:35
Postat av: Wallander

Vad duktig du är Lakrits som inte ens försökt nå din kalender... jag tror min får hänga kvar i taket, tror inte att MOR vågar chansa...

Får väl oxå här igenom hälsa till "Mattes medicinsyster" och gratta henne till terminens sista & dessutom lyckade tenta.

2007-12-01 @ 14:21:43
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0