Stadstur

Tyvärr var det inte en så rolig stadstur som när vi åker och hälsar på Wallander i Malmö. Nä, ikväll bar det av till Lund där matte skulle hälsa på en kompis. Det var ganska händelselöst för min del men jag fick ett gott ben att gnaga på, ett paket att öppna och så fick jag lyssna på tvåbeningarnas tjattrande. Men jag är hellre med än att vara utan matte och jag tog tillfället i akt att vila lite för det har blivit lite skralt med sömnen på sistone.

Imorgon är det träning och jag hoppas verkligen att matte inte ska hålla mig vaken inatt för då kanske det går åt pepparn imorgon när jag ska hämta fåglar. Har nog sett att de är framtagna ur frysen. Blod såg jag också. Ska det läggas spår??? Man undrar ju såklart.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag förstår att stadsturen inte blev lika rolig, jag fanns ju inte där och ingen annan 4-bening heller vad jag kan förstå. Men du fick paket, det måste väl ha varit roligt, vad fanns det i det?

Jag har oxå listat ut att det skall bli apporteringsträning imorgon men spår... nä, det har jag inte märkt något av ännu.

Hoppas att ni båda får många sköna sovtimmar inatt. Vi skall upp tidigt imorgon har jag förstått.

Vi ses imorrn!
"Nicke-nyfiken"

2007-11-23 @ 23:25:40
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Det var bara vanligt godispaket med några kexsmulor. Jag gillar att öppna paket, det betyder nästan mer med själva upplockningen än godiset inuti. Gillar du också att ta upp paket?

2007-11-24 @ 15:16:07
Postat av: Lakrits

Sovtimmarna ska vi inte tala om. Ett under att jag klarade ut träningen idag. Klockan fyra kom matte i säng...Hon var inte trött och kunde inte somna sade hon. Men imorse var hon desto tröttare. Att hon inte lär sig...

2007-11-24 @ 15:17:09
Postat av: Wallander

Japp gillar oxå att öppna pakeket. MOR berättade häromdagen för mig om när jag förra julen hade julafton i förskott, men då var jag så liten och förstod inte bättre. Får väl denna jul visa att jag är äldre & klokare...

Jag tror att din matte har svårt att komma till ro för att hon haft så mycket med skolan den senaste tiden. Hoppas att ni får bättre sömn inatt. Imorgon måste du vara i topptrim. Du skall få gå ett spår som min MOR lagt och som legat väldigt många timmar och som det dessutom regnat i/på. Vi ses imorrn!

2007-11-24 @ 23:48:04
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0