Härlig vecka väntar

Ja, tänk som det kan bli. Jag hittade en biljett på skrivbordet. Det var mattes flygbiljett som hon skulle åkt till Schweiz på. Men det blir ju ingen resa för det krockade med mattes intervjugrejs som hon ska på. Jag ska hålla alla tassar jag har imorgon när hon ska iväg på en sån där läskig intervju. Och jag är så glad att hon kommer hem till mig sedan precis som vanligt och att det inte blev någon resa. Tror att matte är ganska lättad också för hon känner sig inte i form att åka iväg någonstans.

På onsdag kväll kommer Yster. Hurra hurra hurra. Matte+Yster+jag= Lajbans till tusen.

Det som också är superbra är att förutom intervjuerna så har inte matte något hon ska iväg på mer än kanske lite ärenden och så. Hon har nämligen ledigt från jobbet för att hon ju egentligen skulle åkt iväg. Och nu ska hon inte det men hon ska ändå inte jobba. Tjoho vad bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mattes medicinsyster

Jag förstår att du är glad. Det blev ju liksom bonus så det visslar om det. Måste säga att jag är avis på att ni ska få vara tillsammans. Jag vill också... Men vi får försöka ses när ni kommer till Stockholm om två veckor. Också får vi se fram emot jul och nyår tillsammans. Det blir ganska många dagar totalt. Hurra för det. Ska hålla tummarna för matte!

2007-10-14 @ 16:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0