Min Elliot var är du?

Ser sällan tassavtryck från dig på min blogg och vill bara förvissa mig om att du inte glömmer bort mig mellan gångerna vi ses och att allt är väl med dig. Du är väl inte sur på mig för att jag kanske gnagde lite på dig sist vi lekte? Eller för att jag umgås med Walle också? Eller är du deppig över något? I så fall måste du delge dina bästa kompisar så att vi kan hjälpa dig. Mitt flattehjärta brister om du inte längre vill vara med mig.

Mitt ben är ju bra sedan länge, jag tycker vi borde få busa ihop snart. Åtminstone efter jag kommer från Stockholm.

/En av dina trogna buskompisar och beundrare

Kommentarer
Postat av: Elliot

Nä ja e inte deppig men möjligen min matte=(
Vi e lite på kollisionskurs oxå för att jag är så kass på allt jag gör numera.Hon tyckte alltid att jag var så duktig innan men nu....ja vad säjer man....inte kul som jag själv tycker att jag är...

Så det lär inte bli så mycket busande framöver är jag rädd eftersom jag inte kan skilja på nu o då....

2007-10-24 @ 13:49:28
Postat av: Lakrits

Det var ju verkligen ledsamt. Matte och jag var lite på kant innan en period (ja ni vet i somras när hon blev så arg på mig) men nu är det bättre. Det hoppas jag det blir för er också och det snart! Jag väntar troget tills vi får leka igen.

2007-10-24 @ 14:53:20
Postat av: Lakrits

och när det gäller din matte så har jag fårstått att det sannerligen inte är enkelt alltid att vara tvåbening. Jag är faktiskt glad att jag slipper. Pussa din matte ordentligt. Jag ska också ge henne en hälsningsomgång när jag ser henne.

p.s. hoppas vi ses ikväll i Lomma.

2007-10-24 @ 14:56:50
Postat av: Wallander

Elliot, att vara på kollisionskurs med sin matte är ingen höjdare. Men nog tyckte jag att det det fungera väldigt bra er sinsemellan på kvällens träning.

Jag hoppas oxå naturligtvis att din matte snart skall vara samma glada matte igen, men alla har vi våra "up and down-perioder", fyrbeningar som tvåbeningar.

Men när det gäller busandet så har jag hört att man fortfarande kan få busa med sina bästistar men då skall det inte vara i anknytning till någon typ av träning. MOR kan gå med på detta, vad tror ni era mattar tycker, Lakrits & Elliot?

2007-10-24 @ 20:51:26
Postat av: Lakrits

Matte är med på noterna. Jag får busa fritt om det inte är i anslutning till träningen.

2007-10-24 @ 21:58:32
Postat av: Wallander

Härligt, då finns det fortfarande hopp...

2007-10-24 @ 23:47:17
Postat av: Elliot

Å i inhängnad....asså de e min matte som föreslår de för hon tycker att det får va nån hrm...jä...a ordning och att vi måste kunna komma på inkallning ÄVEN när vi är i lektagen.

2007-10-25 @ 10:57:40
Postat av: Lakrits

Där är ju en stor inhägnad nära där ni bor Elliot. Där kanske vi kan få tillträde någon gång.

2007-10-25 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0