Nattramlande

Tidigare ikväll var jag i Malmö för matte skulle köra Yster till deras bror. Matte kände inte för att följa med utan ville vara hemma med mig så vi åkte hem igen efter att vi hade släppt av Yster. Jag tittade efter Wallander på gatorna när vi åkte men såg inte till honom. När matte skulle köra och hämta Yster igen så tänkte jag att han säkert inte var ute för klockan var mitt i natten så jag stannade helt enkelt hemma och vilade mig. Och det var inte fel efter den här dagen. I eftermiddags blev det nämligen en lång joggingrunda med Yster och matte och det tog ytterligare på krafterna.

Nu tycker jag det är hög tid att matte går och lägger sig. Vi ska ju träna imorgon.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Va, var du i Malmö igår... ni kunde väl ha ringt så att jag kunnat sprungit ner så att vi kunnat pussats lite, det var nog vad jag hade behövt inför min viktiga dag idag, men nu är det försent ju.

2007-10-20 @ 23:14:18
Postat av: Lakrits

Jag har ju ingen egen mobil och matte verkade inte tänka så långt. Hon var bara murrig och ville hem.

2007-10-21 @ 12:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0