Dummy tillverkning

Matte höll på och bankade och fixade i verkstan. Jag var utestängd och nyfiken. Hon gick in med en dummy (den som vi har lånat av Margareta för att klura ut hur vi skulle göra egna) och kom ut med två. Min första egna riktiga kanindummy. De jag har haft har bara varit lite provisoriska. Skinnen har fästs med gummiband och ibland har de gått sönder så jag har tappat skinnet på ena hållet och dummyn på andra. Men nu ska det bli ordentliga grejor. Första är gjord och fler blir det inte ikväll. Men framöver ska matte göra fler.

image344
Min första egna rejält konstruerade kanindummy. Enligt Anthriscus Margaretas modell.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Den ser finfin ut där den sitter säkert i ditt gap! Hoppas det går bra för dig på apporteringsträningen imorgon.

NattiNatti!

2008-02-23 @ 23:44:55
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0