Konstig kväll

Ikväll var det konstigt. Matte kom från jobb tidigare, rastade mig, käkade lite och åkte sedan iväg igen. Hon skulle på möte i viltvårdsföreningen där vi ska spåra om lördagarna. Ja inte precis på stället där mötet var men det är föreningen som håller i spårandet. Alltså pallrade hon sig iväg lite motvilligt. Jag hade det bra med dagismatte så jag var inte ledsen men jag saknade matte ändå och kände att hon saknade mig också.

Ska parkera mig i vår säng och vänta in henne så att jag inte missar något tillfälle till att vara nära.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Håller med omm att det var en konstig kväll. Men trevlig för eftersom din matte & min MOR varit på samma ställe så innebär det att vi skall få fortsätta spåra ihop och inte bara du & jag... Elliot oxå (som på gamla goda dar).

2008-02-26 @ 23:37:56
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Ja...det är bra. Men jag blir deppig när matte är iväg på kvällarna också. Snyft. Ingen bra morgon idag när matte åkte iväg från mig igen.

2008-02-27 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0