Min bästis Wallander...

...har gått och blivit Champion i viltspår idag. Han gick spårprov medan jag tränade. Och det gick toppen för Wallander så nu kan han titulera sig SvCh (Svensk viltspårschamion). Jag var lite orolig att Walle inte längre skulle vara Walle nu när han fick så fin titel. Men jag behövde inte oroa mig, han var precis som vanligt fast ännu mer intresserad av mina dofter och han ville välta omkull mig hela tiden och hoppa upp på mig.

Jag har ju grattat Walle hela eftermiddagen men jag vill ändå att hans bravader uppmärksamas här på bloggen.

Massor med pussar Walle!!!

/Din Lakrits


Kommentarer
Postat av: Wallander

Tack min sötaste!

Klart att jag är samma gamla Walle, fast kanske var jag lite framfusigare än vanligt idag. Men det är inte helt lätt att hålla sig ifrån dig när du sprider sååååååå ljuvlig doft omkring dig.

2008-02-24 @ 21:52:49
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Jaså, jag luktar extra gott. Har inte bytt parfym vad jag vet men det kanske sker automatiskt då och då.

2008-02-25 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0