Ruskväder

Det tråkiga vädret med regn och rusk gjorde att Elliots och min tur blev uppskjuten ännu en gång. Jag tycker faktiskt att jag och Elliot har lite otur med vädret. Men jag kan förstå matte och Ann för det var faktiskt inget vackert väder vi kom ut i ikväll på promenaden.

Efter att vi hade varit ute tränade vi lite inomhus med dummy. Ganska hyfsat var mattes betyg. Lite konstigt men lite kul ändå tyckte jag.

Sedan åkte klofilen och kardan fram. Mindre trevligt men när jag sedan fick en godbit glömdes det bort.

Nä, hoppas vädret blir bättre till helgen för så här vill jag inte ha det.

Åter till biabädden!

Kommentarer
Postat av: Mamma Sella och resten av flocken

Hej...en liten hälsning från flocken på Onsala som tycker att det är skönt att du är bra nu igen, och säga att vi tycker ert kommande semesterhus verkar fantastiskt! Det är bra att din matte kollar in läget först...hon är noga och tar det säkra före de osäkra -helt rätt!
En liten rapport också från valplådan om att dina halvsyskon frodas och mår jättebra! Ni får komma upp när de blir några veckor till så kan vi passa på och ha en träningsrunda...ja, kanske inte jag då, men övriga. Jag får allt vänta lite tills jag är i form för sådant igen.

Puss på dig,
//mor Sella!

2008-02-22 @ 09:49:22
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

Ja och inte heller blev det någon TJOCKKORVSTUR för oss tillsammans idag. Fasicken vad det skall storma alltså! Men hav tröst, det lovas bättre väder redan på söndag.

2008-02-22 @ 22:06:24
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0