Varmt varmt varmt

Det har varit jättevarmt idag. Ja, även i helgen har det varit varmt men jag tycker faktiskt det har varit allra varmast idag. Jag har badat många gånger för att hålla mig nårlunda sval. Vilken tur för mig att jag har badmöjligheter. Idag har jag även fiskat upp en kräftbur fasr fisket gick inget vidare för jag släppte ut kräftorna ur buren. Men men, det är bara att öva. Augusti är ju snart här och det är kräftfiskemånad så jag måste vara i form.

Annars en lugn kväll. Jag och Matte tog en promenad och sedan var det baddags igen. Sedan tränade hon med sina vikter och sedan tränade vi lite med en krax fast han var inte så god och Matte höll med om att han luktade lite äckligt.

Ingen stadstur imorgon sade Matte. Det är för varmt och så hade Helene och Wallander fått inbjudan att hitta på något skojigt och då tycker vi definitvt att de ska ta chansen. Stadsturer kan det bli många när det blir lite svalare.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Mm, idag har det varit jätte jätte varmt. Jag blev faktiskt lite överraskad ikväll, jag fick gå till hundbadet och bada, ja faktiskt oxå apportera i en av dammarna där.



Men du de där kräftorna, skulle de ut ur burarna? Har du förresten tipsat din dagishusse om tegelstenarna som blivit kräftornas "hus" uppe i Vira och Funnys damm?



Tack för att du/ni är så förstående tjejer!



2008-07-28 @ 23:36:35
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0