Stockholm här kommer vi...

Ja, i eftermiddag bär det av mot Stockholm. Det ska bli trevligt att träffa Yster och jag har hört talas om att det blir någon tur till havet kanske. Det ser jag fram emot. Matte säger att vi måste kolla så att där inte är algblomning innan jag får bada och ok, det är väl bäst.

Jag har precis blivit borstad och en himla massa päls ramlade av mig. Jag fäller jättemycket nu. Matte säger att vi måste försöka få bort en del innan jag kommer till Yster. En fästing hittades också på mitt ben men den var redan död av mitt halsband. Haha!

Nu ska jag gå och se om jag kan få något gottis att pyssla med i trädgården medan Matte håller på med sitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0