Vardag

Igår var matte på jobbet hela dagen. Trist. Men kul när hon kom hem fast jag var trött på kvällen så efter promenaden och lite apportering inomhus slocknade jag. Imorse upp tidigt igen och nu är matte iväg. Vilket hundliv. Längtar efter lång ledighet med matte. Tror matte också längtar men det lär väl dröja. Ikväll ska vi hälsa på mattes kusin i Malmö. Trevligt med lite omväxling, egentligen skulle vi ju tränat men det går inte för jag är för intressant för mina kompisar så vi får hitta på annat istället.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Kan säja att det hade varit kuligare ifall du varit där...i Lomma asså...meeennn nu var de bara ja o matte =(

2008-03-06 @ 22:25:01
Postat av: Lakrits

Nä vad trist. Jag fick åka till Malmö och mest ligga och lyssna på mattes pladdrande. Man kan ha roligare. Suck. Men det är ju som det är dessa veckorna.

2008-03-06 @ 22:26:23
Postat av: Wallander

Elliot, skyll på min trötta MOR, jag hade gärna kommit till Lomma om jag hade kunnat ta mig dit på egen hand.

Lakrits, jag vet med bestämdhet att veckorna försvinner väldigt snabbt så snart är det som vanligt igen.

2008-03-06 @ 22:28:40
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0