Träningskväll

Igår var det träningskväll i Lomma. Jag fick vänta i bilen medan Matte hade sina adepter tillsammans med Åse och Karin. Jag låg med bagareluckan öppen och spanade på folk och hundar. Det var lite långtråkigt och en gång när jag hörde Matte gå förbi gav jag hals men annars höll jag tyst.

När Matte var klar med kursen så fick jag komma ur bilen och springa med Lennart (Karins hund) och Kitcha (Åses). Kitcha är en bestämd dam som inte vill leka så henne lämnade jag mest ifred. Lennart var mer springsugen och vi hade en trevlig busstund. Denna gången respekterade han också bättre att jag inte vill bli nosad i rumpan. 

Efter buset och springet så blev det lite träning för mig och Matte. Det gick faktiskt bra och nöjda åkte vi sedan hem. Det var faktiskt ljust ända till klockan var kvart i tio. Tänk så härligt det är ute nu. Bara myggen som gör min nos knutig som jag inte trivs med. Men det finns ändå ingen bättre tid än nu.  

Kommentarer
Postat av: Wallander

Så många moment det blir för dig på torsdagar, passivitet i "bagareluckan", bus & träning.

Dagarna har varit jättefina & varma nu ett bra tag... skönt med lite svalare väder idag.

2008-05-17 @ 20:22:55
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0