Korvpromenad och köksmys

Ikväll åkte vi och hälsade på Wallander och hans Mor i Malmö. Det är länge sedan jag var i stan och jag har glömt bort mig lite när det gäller att gå snyggt, hålla reda på cyklar, inte skutta fram när vi möter hundar mm. Alltså behövdes verkligen en stadspromenad. Det var Wallander och hans Mor som föreslog sent i går kväll och det blev positivt besked från Matte. Så sagt och gjort. Först promenerade vi en rejäl runda. I rastgården vid Pildammarna fick vi springa av oss lite för där var inga andra. Sedan gick vi vidare men vi stannade till vid en korvkiosk och Helene bjöd på en smaling var till mig och Walle. Det var mums-mums gott (fast det tog slut alldeles för fort). Så småningom kom vi hem till Wallanders gata och vi följde med upp för Helene bjöd på mat. Inte till mig men till Matte (jag hade ju redan fått korv). Jag och Wallander ägnade oss helt åt varandra när tvåbeningarna åt. Vi gnabbades, pussades, pratade om allt möjligt och gnagde lite kärleksfullt på varandra på köksgolvet. Men allt roligt har ett slut och vid niotiden bar det av mot bilen och hem.

Det var toppen att få träffa Wallander och umgås och både jag och Matte tackar för gott käk och trevligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Vilken kväll ni verkar ha haft.



Vad kul att din matte skall gå allmänlydnadsinstruktärsutb, är det Christer ni har som lärare? Slå en pling när ni skall till burlöv så tittar vi kanske ut det är ju vå hemmaplan så kan vi träna lite:)



Ha det gött!!!

2008-10-22 @ 23:38:34
URL: http://tokigaflattar.dinstudio.se
Postat av: Wallander

Tänk att vi fick göra 2 kuliga saker på en kväll, det tyckte jag var toppen!



Jag gör gärna om det, gör du?

2008-10-23 @ 22:47:32
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0