Lördagskul

Det var jobbigt att gå upp i morse även om det inte var jättetidigt. Men vi stånkade oss upp och iväg till Lomma. Där träffade vi Margareta, Helene, Ann-Sofie, Eva och så Lotta (som har Jazz). Vi gick bort till Furet och tränade apportering där. Jag gjorde bort mig en gång och tjuvade när vi gick på linj men det var flera andra också som gjorde likadant så jag var i gott sällskap. En övning gick mindre bra också men det var Matte som inte riktigt skötte sig. Men mycket gick bra och stämningen var god mellan mig och Matte. Det var kul att träffa kompisar och träna. Hoppas det blir av snart igen!

Sent i eftermiddag när jag hade vilat mig en stund efter träningen så gick jag och Matte en rejält lång skogstur. Efter det blev vi båda trötta så vi hamnade på sängen. Jag låg med huvudet på Mattes mage och hade det jätte skönt. Fast vi tyckte inte att vi kunde lägga oss redan då, klockan var inte mer än sex på kvällen. Men nu är det snart dags för sängen, jag ska locka med mig Matte till nattvila.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Visst var det kul på träningen, dock är jag inte riktigt säker på att min MOR hela tiden tyckte detsamma. Men jag kan för mitt liv inte förstå att hon inte kan fatta att dragningskraften till er tjejer blir för stor ibland.



SLTIM!

2008-10-04 @ 23:33:29
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Carina Lizzi & Toss

Ett stort GRATTIS till uppflyttning från 1:an, jättekul. Vi skriker och hejar ända ifrån Stockamöllan Lakrits är en stjärna.

Mvh Carina Lizzi & Toss

2008-10-05 @ 13:23:10
URL: http://www.charminglizzi.com
Postat av: Heléne och Zico-Bus

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Uppflyttning till lydnad 2 och fin-fina poäng. Ni är så duktiga båda två :)

Hoppas ni torkat och blivit varma nu - det var inget mysigt väder idag precis.

/H&Z

PS. Glöm nu inte rapportera till Barometern - det börjar bli många "pluttar" nu :D

2008-10-05 @ 15:16:16
Postat av: Helene & Wallander

Himlans tid det skall ta att uppdatera bloggen!!!!



Nu kunde vi inte vänta längre... vårt stora GRATTIS kommer här och nu. Vi visste att ni skulle fixa det idag!



Snacka om raskt marscherat, från en 3:a till en 1:a på bara 2 försök, NI är bra NI två!

2008-10-05 @ 16:25:54
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Flocken på Onsala...

Vi juuublar och yyylar för ekipaget Asp. Ni gör oss så glada och stolta och ni ligger då sannerligen inte på latsidan! Grattis, grattis för radarparet...! Nu har du bevisat att du ÄR bättre än mamsen...170p, jättebra!

Voffs!

2008-10-05 @ 17:56:40
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Lakrits

Tack för alla grattis! Ni är lite otåliga, det tog en himmelens tid att torka upp efter allt. Men nu finns en utförlig rapport!

2008-10-05 @ 19:05:21
Postat av: Alina

Va gärna med på gissabilden i min blogg! Ha det bra!

2008-10-05 @ 19:09:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Mamsen...inte är jag bättre än vad du är. Du har ju pris i lydnadsklass 2 om jag inte minns fel!



Zico, jag ska påminna Matte om barometern!



2008-10-05 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0