Ute e mörkt och kallt...

Ja nu har både mörkret och kylan kommit. Vad bra att Matte bytte till vinterdäck igår så att hon inte halkar runt på vägarna. Det var riktigt kyligt i luften när vi gick vår kvällstur. Och mörkt så in i. Men pannlampan lyser upp. Några vilda cyklister kom farande i skogen också, tur att vi hade lampor annars hade de nog kört över oss. När vi gick vår runda spanade vi också upp mot vårt hus. En liten lampa lyste mellan träden. Snart är det vår lampa som lyser där.

Nu regnar det ute också hör jag, det smattrar mot taket. Hoppas det blir bättre väder imorgon kväll för då ska vi nog träna en sväng. Jag måste kolla så att ordningen är återställd på min klubb efter helgens tävling.


Kommentarer
Postat av: Wallander

Mörkt, regnigt & kallt, fy för dessa dagar/kvällar. Jag & FAR blev dyngsura på sista rundan, det regnade inte när vi gick ut.



Vilken tur att ni använder pannlampa, kanske skall ni ha pinglor om halsen oxå så att ni hörs.



Vi ses i Lomma imorgon kväll!

2008-10-28 @ 23:19:14
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0