Välbehövlig sovmorgon

Imorgon ska inte Matte till jobbet för hon ska på kurs i Lund och den börjar inte förrän framåt lunch så vi får sovmorgon. Glädjeskutt och hurrarop! 

Ikväll blev det pannlampa på kvällsturen också. Jösses vad det mörknar fort. Matte säger att hon blir nere i skoskaften. Vad ska jag bli, jag som inte har några skoskaft?

Idag var det besiktining av Huset. Inga stora hinder vad kag kunde förstå. Vildhusse var borta så gott som hela dagen, han hade visst hållit på och undersökt och donat. Han är envis Vildhusse, ger sig inte i första taget.

Imorgon kväll ska vi förhoppningsvis till Lomma om Matte kan komma ifrån i tid. Jag hoppas på det för jag tycker det är kul att komma iväg. Nu börjar det ju bli svårt att hinna träna hemmavid också i och med mörkret.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Din vildhusse är allt en klippa han, tänk att vara så bra på så mycket.



Vi funderade oxå ett tag på att åka till Lomma imorgon. Men det har blivit kortslutning i maskineriet så det känns lite olustigt förtillfället... men kanske känns det bättre redan imorgon.

2008-10-16 @ 00:09:22
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0