Höstfärger

Nu börjar hösten komma på allvar. Vi gick förbi ett träd i skogen idag som vi tyckte var så fint.






Druvorna i Vildhusses odling börjar också mogna och ska klippas ner så småningom



Vi spanade också in Mattes föräldrar där de satt vi den nya dammen och njöt av kvällssolen.



Det har varit väldigt vackert väder idag och jag har passat på att vara ute en del. Matte har bättrat på sig också. Hon hade krångel med magen i natt, var uppe och sprang ett antal gånger men under dagen idag har hon piggat på sig allt mer. Vi hoppas att det är på returen med sjukstugan.

Kommentarer
Postat av: Pinnen

Ja hoppas magen lugnar sig. Inte trevligt när den krånglar. Vad fint trädet var. Men det såg väldigt stort ut måste jag säga.

2008-09-20 @ 22:14:12
Postat av: Wallander

Finfina höstbilder!

Dom där druvorna (inte just dessa men samma sort) känner jag igen, min MORMOR odlade oxå sådana tidigare i sitt uterum, dom är skitgoda.



Vad bra att matte Maries mage är på bättringsvägen igen.



LTIM!

2008-09-20 @ 22:34:48
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Vi sitter här och håller tummarna så det knakar. Hoppas verkligen ni var fit-for-fight båda två i morse och kom iväg som ni skulle :)

/H&Z

2008-09-21 @ 10:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0