Trädgårdshjälp

Idag var en lång dag utan Matte för hon jobbade ända till tio. Men jag har haft så trevligt med Dagismatte i grönsakslandet. Jag har hjälpt till att gräva upp bönor och potatis och det har jag gjort med bravur enligt Dagismatte. Jag har också tiggt kex, ätit rester av köttmåltid, gått på promenad och annat trevligt. Såklart har jag väntat på Matte också men jag kan ju inte vänta hela tiden, då går jag miste om roliga aktiviter.

Nu ska vi sova och imorgon ska Matte till jobbet igen men det blir inte fullt så tidigt som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Så bra att du kan hjälpa dagismatte. Du är banne mig bra på det mesta, en riktik allroundhund!

2008-09-06 @ 11:15:31
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Ja, jag jobbar på det där med att kunna fixa det mesta. Fast jag är inte bra på att bära pinnar på beställning märkte Matte i torsdags när det var städkväll i Lomma. Jag vill bara bära pinnar jag hittar själv som är fina. Men någon egenhet måste man ju få ha.

2008-09-06 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0