Hemma hos Elliot...

...där är allting spännande. Inne osar det katt, det finns galler så att man inte kommer in i köket (och där händer säkert en massa spännande). Så kan man snoka i Elliots leksakslåda, man kan busa i uterummet tills tvåbeningarna kör ut en därifrån för att bordet håller på att välta. Och så kan man faktiskt gräva även på Elliots tomt för där finns en cypress om än i mindre format än hemmavid.

Matte säger att Elliot och jag är fullständigt hänsynslösa mot omgivningen när vi är tillsammans. Det kan hända att hon inte har helt fel. Fast stundtals var vi rätt så drägliga. Då låg vi mest och snackade skit på golvet och gnabbades. Men sen körde vi igång igen efter en stund och vi hann med rätt många rundor på de timmar som vi tillbringade hos Elliot och matte Ann igår kväll.


Bus bus bus


Här fick vi griseknorrar, jag är just på väg iväg med min.

Den goda maten fick jag och Elliot inte smaka något av tyvärr. Och inte fick jag vara med och öppna Mattes paket heller. Hon fick en jättesöt kruka med blomma i och så en fräck lampa att ha utomhus. Och så en sak som faktiskt är till mig, nämligen en alldeles egen rygga. Spana in alltså...


Jag undrar såklart när jag ska få använda den!

En promenix på mossen hann vi med också och lite ytterligare snack innan det bar av hemåt. Tack för en trevlig kväll och 
hoppas vi ses snart igen Elliot!

Kommentarer
Postat av: Wallander

Låter som en ypperligt bra & trevlig kväll hos Ellitotten & Ann.



Vad söt du är på den sista bilden... så lockiga öron!



Vi ses imorrn.





2009-04-29 @ 23:41:01
URL: http://wallander.blogg,se
Postat av: Elliot

Roligt att du tycker att det är lite spännande å vara hemma hos mej =) Vi var nog ganska vilda emellanåt hihi!

Men lite sniket var det ju allt att vi inte fick smaka på maten....men de e klart vi fick ju lite andra saker som våra mattar inte fick....knorr,en bit öra o lite annat.

Jag håller med Wallander:Du ser jättegullig ut med din "drickaryggsäck".Nu vill man ju gärna ha en bild på när du dricker ur slangen oxå.

Å på tal om lockiga öron....de hade jag oxå i morse....men inte nu lägre :( vi var nämligen i Lomma i morse o hade så trevligt för jag fick springa med "Boll&Spett" ....men just när allt varit så bra,ja tror du inte att matte skulle förstöra avslutningen med att få hjälp att putsa mina "vildvuxna"öron o hals....



Det har varit ett par kuliga dagar å de blev inte sämre av att Tessies matte tog mej på en runda medan matte jobbade...hon e snäll=D så nu e jag ganska trött(faktiskt!!!)å snart kommer husse hem från jobbet å då tar vi en lite runda till han o jag.Sen e det bara å hoppa i lopplådan...man måste ju ha sin skönhetssömn.

Gnatt allihop o sov gott!

hälsningar

från E

2009-04-30 @ 00:16:19
Postat av: Elliot

....en liten sak till:glöm inte å kolla in den där lilla x-tra versen som jag skrev.Den finns där det står "grattis vildhusse"

ZZzzzzzzzzzzzzzzz ...gäsp

2009-04-30 @ 00:23:15
Postat av: zico-bus

2009-05-01 @ 19:46:48
Postat av: Zico-Bus

Alltså Lakkan!

Hur är det i din gästbok egentligen. Här sitter man och klurar på hur ordet stavas och så vips.... har det blivit ett inlägg, utan man skrivit något :(

Skullle bara skriva att det var kul att se dig i Halen och roligt att bada tillsammans med dig :) Sen är jag ju naturligtvis nyfiken på den där versen som Elliot skrivit :)

Tassar&Kramar

Z&H

2009-05-01 @ 19:50:05
Postat av: Lakrits

Du är en riktigt duktig poet Ellioten! Har läst del två nu också!



Zico, säger detsamma om Halen. Beklagar gästboken men Matte är inte så vass på datorer så det blir nog inte bättre än så här. Ett tips är att markera texten och högerklicka kopiera innan man skickar så kan man alltid klista in igen om det inte funkar.

2009-05-01 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0